Echipa noastra cauta un Marketing Manager talentat care:
are o abordare inovativa si data-centered catre a construi brandul companiei;
are charisma si poate construi relatii profesionale cu diferiti stakeholderi;
are experienta ca marketing specialist/manager pentru minimum 2 ani;
are expertiza in piata locala si diverse canale de promovare pentru segmentele B2B si B2C;
intelege principiile generale ale digital marketing (Google Adwords, SEO, SMM);
are o buna abilitate de a gandi strategic;
poate lucra cu mai multe prioritati in acelasi timp;
are cel putin un nivel de Engleza mediu-avansat.
Cerintele job-ului
Dezvoltarea unei strategii de marketing si comunicare prin:
Analizarea industriei, a competitorilor si a tendintelor de piata;
Estimarea si stabilirea parametrilor de cost, bugete si ROI;
Pregatirea si promovarea standardelor corporate;
Crearea si adaptarea materialelor de prezentare pentru diferite tipuri de stakeholderi;
Analiza si raportare
Brand management si dezvoltare prin:
Gestionarea strategiei de imagine si a campaniilor specifice in online & offline;
Supervizarea prezentei si activitatii online (Google AdWords, Social Media, website);
Colaborarea cu diferiti stakeholderi pentru a crea parteneriate pentru activitati comune si organizarea de programe de activare si evenimente;
Asigurarea consistentei imaginii de brand prin implementarea proiectelor de brand anuale;
Participarea la evenimente externe si expozitii pentru a creste imaginea CulinaryOn;
Gestionarea relatiilor cu media si stakeholderi, cultivarea de bune relatii profesionale cu jurnalisti, canale media, influenceri si stakeholderi corporate;
Organizarea de campanii de mail folosing baza de date (design, segmentation and targeting).
Ce oferim
salariu competitiv;
sarcini interesante si realizare profesionala cu posibilitatea dezvoltarii la nivel international;